Nervous

Jag är så nervös idag. Max ska uppgrafera till gult bälte på karaten. Han verkar cool lugn medans jag har gått hela dagen utan att kunna koncentrera mig. Jag hade lite snabb genomgång, eller försökte iallafall, på verandan. Han verkar kunna sina techniques, men jag vet inte om han gör dem med rätt attityd. Men han har vekligen gjort framsteg med karaten och det är så roligt att se. Hoppas verkligen att han klarar det idag. Då kommer jag vara den stoltaste nannyn i hela Auckland, om inte hela New Zealand. Jag blir tårögd bara jag tänker på det. Jodå, jag kan vara väldigt blödig ibland.

På tal om karate. Jag blir nästan lite sugen på att börja själv när jag kommer hem. Det ser verkligen roligt, okej as jobbigt men roligt, ut. Nu när jag kan grunderna också skulle jag nog bli en riktig karate kid (fast tant då). Någon som är på? Kom igen! Vem vill börja karate med mig?

Puss hej - nervös karate-tjej!



Kommentarer
Postat av: yvonneoscarssonfagerberg

Hej! Hur gick det? Ja tycker värkligen att du ska börja, var det inte det som pappa gjorde förut? Ha de bäst, din gamla häst : ) Puss Mammi.

2010-03-12 @ 22:04:51
Postat av: krickan

Yes lets go , jag är på.. fast när du är hemma i sverige då =)

2010-03-15 @ 08:36:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0