Rebecka Next Star

Nu jävlar tjejer och killar, män och kvinnor, snubbar och bridar. Nu ska ni rösta så det står härliga till! Rebecka Laakso, mer känd som Beppi i "mina hoods" är med i Next Star. Hon är nu i finalen och behöver DIN hjälp. Eller det är väl kanske mer jag som behöver DIN hjälp. Det är nämligen så att man kan skicka sms och rösta på Beppi. Och som ni säkert vet vid det här laget så bor jag på Nya Zeeland. Kan alltså inte sms rösta! Tänkte alltså lämna över den uppgiften till er. Kom igen nu!

Så här går det alltså till. DU sms:ar STAR3 REBECKA och skickar det till nummer 72 900. Det kostar 3 kronor (jag vet att du har råd!) och ger 10 röster. Känner man sig lite generös kan man skicka fler röster för några fler kronor.

3 kronor ger, som sagt, 10 röster
5 kronor ger 20 röster
10 kronor ger 50 röster

Man byter då bara ut siffran i slutet på STAR. STAR3, STAR5 eller STAR10, simpel as that.
Hennes bidrag finns att se på http://www.nextstar.se/
Här kommer en av hennes andra låtar.




Det här är alltså inte låten hon bidrar med, utan en annan av hennes låtar. Men ni hör ju vad bra hon är!!

Kommentarer
Postat av: Anna - Foto, design m.m

Ja ggillar henne och har röstat med två stycken 10 sms :)

2010-03-19 @ 12:58:44
URL: http://akolan90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0