Rika vänner

Dave texta mig igår och frågade om jag skulle med ut på a few drinks. Ja, varför inte tänkte jag, alltid kul att hänga med Anna-Maria och Dave. =o) Vi mötter utt på the Kingslander, där det var smockat med tre partybusslass. Vi styrde istället emot den irländska puben på Dominien road. Mitt och Daves hak skulle man väl kunna säga. Haha! Tänker inte gå in mer på det.

Det blev en lyckad kväll, inte allt för lång men trevlig. Jag åt äppelpaj! Oj, så god den var. Kan vara den godaste jag ätit, så var det glass till. Alla vet väl vad jag känner för glass? A-M och Dave åt mat. Boring! Haha... Ne, men jag hade ju redan ätit middag och det hade inte dom. Vi beställde valfri öl som jag blev väldigt besviken på, smakade typ vatten. Efter den tog jag en Kilkenny. Mumma! Efter det blev det inge mer dricka.
Nä vi skulle gå därifrån och stod i baren och skulle betala stod A-M och Dave innan mig. När jag sedan skulle gå fram frågade jag A-M hur mycket mitt blev på, för hon hhde kvittot. "Men vi har redan betalat allt", svarade hon då. Jag undrade varför och hennes förklaring var bara att de typ hade pengar att spendera. Generösa släktingar föder rika vänner. Tack och bock, säger jag väl då. Nu ska jag ut och röra på fläsket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0