The last roadtrip

Idag åker jag iväg på min sista roadtrip. A-M, Dave, Niels, Hayden och jag beger oss till Niels mammas bach som ligger någonstans emellan Rotorua och Taupo. Denna helgen kommer bli awesome! Vi ska åka Niels skåpbil ner, med soffa! Tuppen inte jag ska sitta i soffan, jag tar shotgun. Hade inte tänkt att dö i helgen. =Op Fast ja, ska ju göra andra farligheter. Vad får ni veta senare. Har ni inte hört något ifrån mig på måndag, då kan ni börja planera. Svart kista och röda rosor tack!

Neeeej, jag bara larvar mig. Inte oroa er nu! Kommer hem på söndag kväll, så vi hörs då.
Kram kram - äventyrlig dam

Kommentarer
Postat av: yvonneoscarssonfagerberg

Men Moa!!!!!

2010-03-25 @ 19:17:14
Postat av: marie

Jag håller med mamma!!!!!

2010-03-26 @ 12:35:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0