Bandit boat 9an, och bra jävla hockey

Ojojoj, vilken match det var idag. Jag gillar stenhårt. Stryk ska de ha Kanadensarna, och det fick dem också. Bra jävla match (som systeryster skulle säga).

Så var det bandit båten igan då. Den numera årliga (ibland flera gånger om) traditionen. Fast jag vet inte, kanske börjar jag bli för gammal. Kul hade vi allt, träffade många av "mina" Knivsta killar. Jag gillar mina killar. =o) Sonic Syndicate spelade också, ingen bra recension för dem, från min sida. Inta alls så bra som jag minns dem. Tror de har blivit sämre sen sist faktiskt. Ett "nytt" Ånge band var med på båten också; Corroded. Gamalt för oss som gått på Ålsta. Tänka sig att Ålsta elever ofta har intervjuat band innan de blivit kända i resten av Sverige. Helt okej var dem iallafall, av det jag hörde. Lite skillnad ifrån när de upträdde på Glacialen för cirka tre år sedan.

Tror jag även lyckades med att käka den dyraste bakismaten hittills, biff med bea och pommes 175 rikstaler. Fast det var den värd. Gott! Annars vet jag inte om jag känner att jag får ut så mycket av kryssandet längre. Umgås med mina vänner kan jag ju göra på hemmaplan. Och annat fullt folk klarar jag mig nog utan. Fast på något konstigt vis gillar jag Bandit kryssningarna. Nästan bara sköna dräggiga människor, alla svartklädda och vissa killar med smink. Sköna rockers och man träffar alltid på någon "outsider" som hisskillen eller någon annan gög som bara spelar pajas. Kul till en viss mängd, fast inte lika kul som förut.

Summan av kardemumman: Bandit kryssningar kul, men inte så kul att jag går och pepper flera veckor innan. 3/5

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0