Full moon


Jag kan inte sova när det är fullmåne. Eller är det bara något jag har fått för mig? Var ut på en rask 30 minuters promenad med hundarna vid 22.45. Jag såg att det var fullmåne och tänkte Rackarns, då kan jag inte sova inatt. Och det gör jag ju inte heller. Fast känns som att det är för att jag sitter här. Men jag vet inte. Tänkte ta en rask promenix med hundarna imorgon bitti också. Lär tänka annorlunda imorgon. Hoppas kan man ju alltid iallafall. Någonting säger mig att jag kommet ligga i sängen tils någon drar mig upp därifrån.

Kommentarer
Postat av: lillasyster<3

Jag har hör att det är många som inte kan sova när det är fullmåne så jag tror inte att det är något du har inbillat dig :) <3

2010-05-27 @ 09:05:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0