Gamla stan

Precis så mysigt, och opersonligt, jag minns det. Jag gillar Gamla stan fat jag vet inte riktigt varför. Det har sin charm med caféer och restauranger, diverse glass "barer" och annat mys. Men också så har det allt det opersonliga, turistiska och jävligt tråkiga stilen. Nå väl. Där var jag iallafall idag och tog en fika med Micke. Kul att e honom igen efter så lång tid. Denna gång var det hans tur att ge sig av. GBG watch out!

Det var så kul, när vi satt där på cafét tyckte jag att jag hörde en röst jag kände igen, men tänkte inte mer på det. När jag senare kollar in i cafét (vi satt utomhus) så ser jag ett välbekant ansikte. Rasmus från Palestina (eller, ja, han är från Tyskland men jag träffade honom i Palestina) ver det. Så kul att träffa honom bara sådär. Han är en sån där människa man blir glad av. men så är han ju "clown" också. Senare träffade jag även på en gamal kompis från högstadiet. Tydligen är Gamla stan stället att hänga på. Coolt!

Nu är jag tillbaka i Märsta. Inte lika hett.

Kommentarer
Postat av: janallan

Inte lika hett?Men det finns annat.I förrgår tex.Jag hade en helt underbar dag med Emmie och Albin på stranden.Vi hittade en andunge som vi efter mycket besvär lyckades återförena med andmamman och syskonen.Det du!

2010-05-15 @ 07:27:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0