Möhippa

Gårdagens möhippa var så jäkla lyckad. Min älskade stora syster ska gifta sig om två veckor. Jag kan inte fatta det TVÅ VECKOR! Är så glad för hennes och Thomas. =o) Igår kidnappade vi henne. Eftersom jag bor i samma hus så smög jag omkring på övervåningen för att inte väcka henne. När jag stod där inne i garderoben, färdigklädd och allt, hörde jag någon utanför. Jag hoppade ner i sängen och drog täcket över mig. Sedan låg jag där och väntade. Varmt blev det och självklart var mamma och Elin sena. När de väl kommit drog jag med mig Elin och åkte och hämtade Angelica. Hemma hos Sanna väntade de andra med en mastodont frukost. GOTT! Efter frukost, melodikryss och utklädnad begav vi oss in mot stan. Lina fick sälja masariner (Delicatos med blåbärssmak, jätte goda) på tåget. På Ballbreaker blev det trekamp, sen blev det relax i Sigtuna. Hemma hos Angelica blev det väääldigt god middag och sen utgång. Aldrig mer KC säger jag. Fy fan vilket ställe. Möhippan var iallafall väldigt lyckad, Lina var jätte nöjd och glad.

Åh vad jag längtar till bröllopet!

Kommentarer
Postat av: Andy

Vilken relax var ni på i Sigtuna?

2010-05-11 @ 11:31:56
URL: http://www.eventguiden.se
Postat av: Moa

Vi va på den i Stora Brännbo.

2010-05-11 @ 12:03:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0