Perfect day

Första derbyt på över ett år, och vi vann! =o) Första halvlek var dock helt jävla kass och Djurgårdsklacken ska vi inte ens tala om. Fy fan! Mer drag på play groupen i Parnell kan jag lova. Hur som helst vann som sagt Djurgården, och det är väl det som räknas after all?! 2-1 mot Gnaget. Gött!

Efter matchen släpade Angelica och jag våra lurviga till Max. Vilken fest. Sen blev vi upphämtade. Lyx! Kvällen avslutades på Steningehöjden(?) i trevligt sällsakap och god mat. Att jag fick sitta och hånle lite mot två aik:are hela middagen gjorde inte saken värre. Fast jag gjorde det mest i smyg. ;o) Efter maten blev det kaffe och bullar. Jag gillar att hänga med hemma mammor, dom är så duktiga, speciellt på att baka. Senare på kvällen blev det filmtittande, Avatar (love), och popcorn. Kan det bli bättre!

Imorgon är en annan dag. Då ska jag ha måndags ångest. Har sisådär 900 kronor att leva på tills jag får ett jobb. Hmm... Ja behöver jag säga mer??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0