VB arbetskollega

Ja, jag måste nog vara världens bästa arbetskollega. ELLER INTE! Haha... För det första är jag jävligt spydig, mest på skoj dock, och bara till folk som förstår det. För det andra är jag en liten musik Hitler. Det är bara min musik som gäller. Fast jag gör det på ett fint sätt. Följande diskussion vid handduksbordet.

Jag: Gillar du Plan 3?
J: Vad är det?
Jag: Men det är ett band.
J: Jaha...
Jag: Gillar du rock eller?
J: Nja, är det sån här skrikig?
Jag: Nej det är jätte bra.
J: Kan du säga någon låt, så kanske jag vet.
Jag: Jag kan hämta min skiva så får du höra. *Big smile på den*

Jag springer iväg och hämtar, kastar in skivan i cdspelaren (jag har faktiskt två så behöver inte vara så försiktig). Sen var det Plan 3 som gällde på Houskeeping hela dagen, eller ja, de 4 timmarna jag var där iallafall.

Jag: Har du hört dom förut eller?
J: Nej jag tror inte det.
Jag: Nähe! Men om du gillar, så kan jag ju berätta att dom spelar på Garage ikväll.

Vem vet, kanske dyker hon upp där ikväll. ;o) Jag vet att jags ka iallafall. =o)



Bilden snodd från valfri sida som jag googlade fram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0