Flitig

Det är både en bra och dålig egenskap jag har. Jag var väldigt flitig på att spendera pengar i natt. Jag jobbade, så tro inte att jag var och söp skallen av mig eller så.

Som många vet så hatar jag julen. Det är inte så att jag har något traumatiskt minne eller så, jag bara hatar den ändå. Folk blir som galna, kulor och glitter överallt, trängsel i alla affärer och allt jävla slösande med pengar! Maten är ju inte ens speciell. Många snackar om att det är så gott med julmat. Men va fan, korv och köttbullar kan man väl äta när som lixom. Och sill, det är ju äckligt! Trams, loj och stoj tycker jag det är. Och Kalle ska vi inte ens tala om!

Hur som helst, för att slippa ta del av detta hysteri så tänkte jag köpa alla mina julklappar via nätet. Vilket jag började med i natt. Gjorde nog av med närmare 2000 kronor inom loppet av 30 minuter. Klick, klick och klick lite till. Snabbt ock smärtfritt! Sen att jag får lägga på ca 100 kronor i faktura avgifter tycker jag lätt är värt. Har ungefär sex julklappar avklarade nu, kommer faktiskt inte riktigt ihåg vad jag klickade hem. Så nu är det väl bara en sisådär 10 stycken kvar. Great!

Måste få skryta och säga att jag även var flitig innan jobbet igår. Var ner till tvättstugan och tvättade typ 30 kilo kläder. Och bara för att skryta lite ytterligare, så vill jag bara nämna att jag både har gått ut med hunden och matat honom nu efter jobbet.

Nu blir det lite frukost och Charmed tills ögonen faller ihop på mig.


Kommentarer
Postat av: marie

Moa du är lik mormor hon gillade inte heller julen

kram Marie

2010-11-04 @ 09:25:05
Postat av: Moa..

Åh mormor. <3

2010-11-04 @ 12:39:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0