Jag vill också...

Varför har jag ingen fin blogg som alla andra?? Jag vill också ha en fin blogg! Men jag har varken kunskapen eller tålamodet att fixa. =o(
Försökte mig på det där en gång. Det blev stjärnor i bakgrunden, mer avancerat än så kunde jag inte göra. =o/

Känner att jag behöver förändring i mitt liv, inte bara i bloggen alltså. Jag själv. Någonting måste hända. Känner mig sådär tom igen, menlös och meningslös. Vad göra, vad göra? En tatuering kanske? Piercing? =o) Men vart? Nej jag vet faktiskt inte... Känns bara som att det suger att vara jag just för stunden.

Kommentarer
Postat av: lillasyster <3

Jag kan hjälpa dig med din bloggdesign :D <3

2010-11-18 @ 11:28:04
Postat av: Moa..

Ja!! Tack älskade!!! <3

2010-11-19 @ 08:45:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0