Samma lika...

Det känns inte ett dugg bättre idag. Känns snarare värre skulle jag vilja säga. Sov fruktansvärt dåligt inatt, dels för att min kompis hund la sig på mig ett ex antal gånger men också för att jag inte kan släppa det där med reseledarjobbet. Jag låg typ halva natten och gick igenom i mitt huvud vad det var som jag föll på, fast jag har ingen aning. Jag vet ju inte vad det är de kollar på, hur de resonerar eller vad jag kunnat göra bättre. Det är väl lite det som irriterar mig, jag misslyckades, och jag vet inte varför.

Det är dock inte den enda som irriterar mig. Jag var jätte upprörd innan! Hade tänkt att skriva ett lång och seriöst inlägg om det igår. Tankar känslor, och min inre fisk. Haha... som mitt stjärntecken är. Men jag är inte in the mode för det längre. När jag kom hem läste jag istället mailet om att jag inte blir någon reseledare, inte för Ving iallafall, och där rann bägaren över. Nu är jag officiellt deprimerad! Känns som att jag tagit 100 steg bakåt igen. Känner mig fastfrusen och orklös. Jag vill ingenting längre. Mitt liv är för tillfället på pause.



Kommentarer
Postat av: Mimmi

Maila tillbaka och fråga om varför du föll i ansökan, så att du kan få tips om du vill söka liknade jobb :)

2010-11-01 @ 22:18:52
Postat av: Allan Lindqvist

Du vet vad jag tycker.DERAS förlust!

2010-11-02 @ 06:42:54
Postat av: nea

bra sagt mimmi! moa de ordnar sig :D du kommer nog på en annan plan snart, du är en påhittig tjej! kram

2010-11-02 @ 09:31:17
Postat av: Moa..

De stod i svaret att de inte kunde ge någon personlig respons eftersom de va så många som sökte. =o/

2010-11-02 @ 13:50:21
Postat av: Merja

du får visa mig ditt nya fiiiina hemmagjorda armband när du kommer :)

2010-11-05 @ 19:34:32
URL: http://merjas.blogg.se/
Postat av: Moa..

Imorgon kompis!! ;o)

2010-11-06 @ 02:28:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0