Adrenaline junkie

Adrenalinkickar kan vara det bästa som finns, både stora som små. Kicken man får av att hoppa ut från ett plan eller ner för en ställning med gummiband går inte att beskriva, efteråt kan man inte fatta att man gjort det! Men även de små kickarna som att gallopera över en åker, stå i klacken och heja på sitt lag, gör gott i min kropp. Jag känner mig lycklig, uppspelt och oövervinnlig när jag får dem. Det är en helt fantastisk känsla!

Jag har varit dålig i över en vecka nu, till och från. Jag har försökt att jobba men inte mått någe bra alls. Under veckan har jag fått mer jobbtillfällen än någonsin, de behöver verkligen hjälp på båda hotellen. Jag har tyvärr varit tvungen att tacka nej. Vilken jag är jätte sur över! Känner att jag måste samla mina krafter till på torsdag då jag faktiskt går på mitt schema. Jag får inte vara dålig till helgen!

Nu ikväll fick jag ett mail som gjorde så jag trodde jag skulle trilla av stolen. Jag blev så glatt överraskad! Adrenalinkicken jag fick av det mailet trodde jag inte man kunde få av några simpla ord. Jag antar att det var för det jag tänkte på som fick blodet att rusa. Vill inte avslöja för mycket än, men det handlar om en dröm jag har. Jag har verkligen varit nere hela veckan, har legat på soffan och knappt orkat röra på mig. När jag är dålig och liggandes tänker jag ofta. Jag känner mig så värdelös och meningslös. Den känslan är borta nu!

Vad vore mitt liv utan adrenalinkickar? Ingenting.

Kommentarer
Postat av: d'ida

jag anar ett jobberbjudande som ligger och lurar...? ;)

2010-10-06 @ 20:57:30
URL: http://idascorner.blogg.se/
Postat av: Moa..

Du e inte dum du Ida. ;o) Två!! =o)

2010-10-06 @ 23:22:56
Postat av: yvonneoscarsson Fagerberg

Du ska inte tänka att du är värdelös, för de är du inte Puss Mammi

2010-10-17 @ 22:13:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0