Arbetsskada

Tre receptionister står utanför en restaurang och chitchatar. Fram kommer en vilsen asiat med en stockholmskarta i handen. Alla tre flyger på henne och försöker hjälpa till. Det var jag, Kristine och Lina igår. Haha... Hoppas hon hittade till sin restaurang.

Var in till Stockholm igår med några arbetskollegor och firade Katys födelsedag. Det var riktigt trevligt. Vi började i baren på Royal Viking för att senare vandra över vägen till Jensens. Där avnjöt vi en förtjusande tre rätters med magdans som avslut. Kvällen avslutades på Sky Bar. Mycket lyckad kväll!

Imorgon går jag på helgens nattpass. Känner att detta kommer bli en intensiv helg. Jobb och plugg. I soon will tell you my secret. ;o)

Kommentarer
Postat av: nea

moa du gör mig galen!!!!!!!!! säg bara va du pysslar med?! :P

2010-10-20 @ 21:55:07
Postat av: Lina

Haha ja vi är allt lite arbetsskadade alla tre, men alltid bra att vara trevlig och hjälpsam ju ;)

Magdans? Var det jag som dansade på fyllan? Minns nämligen inte det där.. Kraaaamis

2010-11-05 @ 19:44:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0