Telepati

Så sjukt läskigt. Jag satt och tänkte på min vän Jossan som är i Australien. Just precis i samma ögonblick så skickade hon ett text!

Idag har jag varit i stan med Jessica, hon skulle fotas för hennes nya jobb. Efter vi irrat runt på söder så begav vi oss till Gamla stan. Åh Gamla stan, jag älskar! Först bjöd Jessica på lunch på min nyfunna-favvo-thai-restaurang! Blev dock FETT besviken när de lagt koriander i min mat. Jag hatar koriander! Efter restaurangen gick vi en sväng gata upp och gata ner på kullerstenarna. Tog en sväng förbi Krisatll Rummet; en nyfunnen kärlek, och köpte lite fler stenar/kristaller. Hittade även ett par smyckesaffärer jag blev lite smått förälskad i. =o)

Ikväll ska jag på bio med min sambo. Det ska bli roligt. Känns aldrig som vi hinner umgås fastän vi bor under samma tak.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0