Camp Timmerbol och pinata

Gårdagen var så himla lyckad på alla plan. =o) Jag måste säga att jag hade lite ångest för lördagen dagarna innan. Trodde att det mest bara skulle kännsa som ett stressmoment för mig. Men inte alls! Det blev så fantastiskt bra. Tror det kan ha varit Angelicas peptalk som hjälpte mig lite.

Dagen började 9.30 då Thomas och pappa plockade upp mig. Ut till Timmerbol för att fixa och dona tills resten av familjen (den är stoor these days) skulle komma. Det var dags för det årliga Camp Timmerbol igen. Mamma, Thomas och jag stod som värdar i år. Tema Cowboys and Indians. Vi riggade med tipsrunda i skogen, där vi även hade fika med en lägereld och kokkaffe. Gott! Sedan var det hästskokastning, stövelkastning, lasso och diverse andra lekar. Vid 17 tiden var jag tyvärr tvungen att överge dem.

Jessica kom och plockade upp mig och vi åkte hem till henne för att göra oss iordning för fest. Susan hade 25-årsfest i riktig latinoanda. Danstävling med en del salsamoves och pinata, som är en latinsk tratition. Det var riktigt kul. Jag stod mer eller mindre i chocktillstånd när alla kravlade omkring på golvet och krafsade åt sig vad som hade fallit ner på golvet. Såg helt sjukt kul ut faktiskt. Det var en riktigt lyckad kväll och jag träffade många vänner från både högstadiet och gymnasiet som jag inte sett på länge. Hade inte träffat Susans familj på evigheter heller så det var väldigt kul att prata lite med dem. Och födelsedagsbarnet själv förstås, som förövrigt såg ut som prinsessa. Med dress code rosa, kändes det lite som att jag var i barbieland. Jag gillar ju inte rosa, men det var nice! ;o) Bilder kommer nog upp på FB inom en snar framtid.

Tack för en underbar lördag mina kära vänner och familj! <3

Kommentarer
Postat av: janallan

Tack själv!Du var jättebra som lekledare/ordningskvinna.

2010-09-06 @ 15:07:31
Postat av: yvonneoscarsson Fagerberg

Det blev en sån härligt rolig dag, och vilket väder. Va gör det då att halva styrkan fick geting stick ; ) Tack till dig också<3

2010-09-15 @ 20:12:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0