HÖST

Depp, depp, depp! Hösten är här och jag är kvar. =o( I dag frös jag för första gången på jag vet inte hur länge. Det var kallt ute!

Idag var jag, systeryster och Fridde till Helles salong. Sötaste hade den öppen bara för oss, på hennes födelsedag och allt! =o) Min fina, fina vän! Tänk att jag känt henne i 20 år. Jag fick mig en liten klippning idag också, även fast det var syster som skulle dit för att klippa och färga. Hon är givmild hon min vän. Jag hjälpte henne och dra till foliepapper och fick en gratis klippning. Done deal! ;o)


GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN MIN UNDERBARA FINA VÄN!!



Tv: Vi två på skolavslutningen i 4:an. Th: Resultatet av när min syster och hennes kompis var lite uttråkade.

Kommentarer
Postat av: yvonneoscarsson Fagerberg

Såå fina och coola <3

2010-09-03 @ 19:21:05
Postat av: yvonneoscarsson Fagerberg

Såå fina å coola <3<3

2010-09-03 @ 19:21:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0