Jag vägrar!!

Nu har jag varit frusen och hängig i två dagar. Innan dess har jag haft huvudvärk och varit allmänt trött. Känns som att det kanske är något på gång, men jag vägrar! Jag har varken tid, råd eller lust att vara sjuk. Jag har jobb till och med fredag, lördag åker jag ner till Småland, måndag åker jag hem och sen jobbar jag resten av veckan. Så om jag skulle bli sjuk just nu är det VÄLDIGT opassande. Nej, det ska jag inte bli.

Gäst: "Thank you for beeing so patient with us."
Jag: "No worries, I used to work with kids", svarade jag med ett stort léende på läpparna.

Gästerna skrattade, sen om de trodde att jag jämförde dem med barn, eller om de förstod att jag menade att jag var tålmodig för att jag jobbat med barn. Det vet jag inte. Kul var det iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0