ONE

Den går helt enkelt inte att ledsna på. Att jag numera förknippar låten med min kära vän Josefine a.k.a Frugan, gör den inte mindre bra. Tänker alltid på henne och Nya Zeeland när jag hör den låten. Vi två i Kinot med billigt vin från Foodtown. Det var tider det.
Någonting jag har väldigt svårt för dock är när någon annan (till exempel deltagare i Idol) sjunger låtar som betyder så mycket för mig. Jag satt verkligen med en klump i magen de här två avsnitten. Både One och With or without you är två av mina absoluta favoritlåtar. Till den listan kan även Metallicas Nothing else matters och Cryin' men Aerosmith, läggas till. Deltagarna skötte sig ganska bra måste jag säga. Men som sagt, jag har jätte svårt för att höra någon annan sjunga mina favoritlåtar. Jag slapp bli arg iallafall, vilket jag blir om de gör det superdåligt. Som till exempel, någon mupp sjöng Skidrows 18 and life på audition. Jag ville skära av mig öronen, eller ännu hellre skära av stämmbanden på den människan!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0