Sick is not my style

Jag är sjuk. Det är tråkigt och jobbigt. Natten som var gästspelade jag på Arlandia, ett annat Radisson Blu hotell. På måndagskvällen när jag gick upp måde jag verkligen pyton kunde knapt äta och hade jätte ont i huvudet. "Ignorera", tänkte jag och åkte till jobbet. Det känndes faktiskt bättre under natten men sen på morgonen mådde jag fruktansvärt dåligt. Har sovit till och från hela dagen idag och nu känns det faktiskt bättre. Men det var nog bra att jag ringde och sjukanmälde mig ändå, tror inte att jag kommer vara helt pigg och kry imorgon. Förhoppningsvis är jag back on track på torsdag. Då är det "Yes I can" kurs. Kanske eventuellt jag kan tacka jag till ett pass på Arlandia på fredag. Att de hör av sig så snabbt efter måste tyda på att jag gjort ett gott intryck. Trots att jag var sjuk! Eller så har de ont om personal. Jag hoppas på det förstnämda.

Nu ska jag ta mig ett dopp i karet sen blir det  sängen och Charmed season 2. Yepp, I'm a sucker for supernatural things. Vampyrer, häxor, trollkarlar, spöken, änglar, demoner... you name it!

Kommentarer
Postat av: janallan

Det är klart att det är för att du gjorde gott intryck.Du är jättecharmig om du vill, så det så!

2010-09-29 @ 19:29:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0