Småland

Idag är jag hemkommen ifrån Småland. Det är konstigt det där med Småland, varför heter det så? Det är ju faktiskt det största landskapet i Götaland. Eller? Inga småfolk såg jag heller och varken Emil, Ida eller Griseknoen. Men däremot träffade jag min vän Rickard och hans förtjusande flickvän Frida (det var första gången jag träffade henne), deras hund Tindra och hennes 10 små vildar till valpar. Och det mina kära vänner, det var inte fy skam det! Jag har haft en väldigt bra helg där nere. Trevligt sällskap, massa mys me små "nallebjörnar", god mat, vin, film, salt och vinäger chips och en del skratt. Så skönt att få komma iväg ibland. Tack så mycket för den här helgen Frida och Rickard! =o)

Nu har mina tatueringsgriller satt igång i min hjärna igen. Jag har såååå många idéer. Jag vill ha så mycket tattoos, men jag har varken pengarna eller kroppen för det. När jag blivit smal och rik, då jääävlar! =o) Fast jag vill ju resa också. Svårt att välja... och snart är julen här. *suck* I fucking hate you santa!

Kommentarer
Postat av: janallan

Jag Gogglade på Småland.Innan det blev landskapet Småland var det flera områden (små land)som hade egna ting och egna lagar och kunde t o m förklara sig neutrala i krig mellan Sverige och Danmark.

2010-09-24 @ 18:02:30
Postat av: Moa..

Jaså, där ser man. Slapp jag fundera mer över de. Tack pappa. =O)

2010-09-26 @ 01:01:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0