Bra jävla helg!

Så sjukt nöjd med denna helg! Det började med jobb på hotellet kl 7 på lördags morgonen. Är glad att jag gillar att jobba där igen. Sen blev det hem och fixa sig och åka ut i vildmarken, där Jessica bor. Jessi J fyllde 26 och det firades med middag, alkohol och en himla massa gamla minnen. Vi hade så kul! Satt och skratta så vi fick kramp i magen. Från 18-01 satt vi i köket. Jag kände studs i benen och föreslog att vi skulle styra vägarna mot stan (Uppsala). Vilked de andra var på! Flurran blev det och jag har aldrig haft så kul där innan som jag hade i lördags. Jag studsade runt på dansgolvet och var sjukt nöjd med att jag hade sneakers på mig istället för stövlar. Åh, det här kommer jag leva på länge. Helt galet nöjd! Och vägen hem från krogen var guld. Först en sväng förbi Max och sen bulle hem till Jessi.

Söndagen spenderades på Jessicas altan i solen. Skööönt! Lek med tvillingarna, middag och cola. Gott gott! Tina och jag tog sällsis hem till Märsta.

Idag sov jag till 17(!) antar att jag var lite trött. Kanske inte så konstigt när jag somnade 04 i morse. Var tvungen att kolla lite Vampire diaries. Åt lite och tog sedan en promenix ner till Ishallen. Lillebrors lag, Wings, mötte svenska damlandslaget, Tre kronor. Heeeelt gaaalet spännande match. Wings ledde med 2-0 som sedan kviterades av damerna. Tredje perioden var väldigt intensiv, det slutade med att damerna tog ut målvakten de sista minutrarna. Matchen slutade dock med 4-3 till Wings. Bra jävla match!

Imorgon är det jobb igen. Ska till förskolan och leka med de små barnen. Det ska bli roligt! Jag längtar faktiskt lite. =o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0