I'm on a boat!

Den här låten är SÅ Nya Zeeland för mig. Jag hatar egentligen den här typen av låtar men denna blir jag riktigt glad av. När jag hör den spolas tiden tillbaka och jag står där på Car Park med mina NZ tjejer. Viftar som en fågelunge med armarna, hoppar och "sjunger" med.





Idag ska jag iväg på kryssning med två av minna vänner jag träffade på ön. =o) Ska bli så kul! Jag är fett taggad. Vi blir 8 personer varav jag träffat en av tjejerna innan. Noomi har presenterat mig som hennes "galna kompis" från NZ. Hmm... Vet inte hur jag ska leva upp till det. Får väl ta och hitta på något crazy. Ha på min mina sebra solglasögon kanke. Gaaaalet!!

Avslutningsvis vill jag bara önska alla mina nära och kära, men även er andra, en Glad Påsk.

Kommentarer
Postat av: nea

låter härligt gumman! :D Good old times! <3

2011-04-22 @ 18:32:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0