Favorit

Endast 40 sekunder in på den här låten visste jag att jag älskade den. Jag har alltid så rätt när det gäller tAKiDA. Jag trodde dock att han sjöng "I ain't you, and you ain't me..." Tyckte det var så bra. Bara det att han sjöng Hate och inte ain't. Haha... Men faktum kvarstår det är min nya favoritlåt med bandet.

Idag har jag upptäck någonting fruktansvärt. Jag vill inte tänka på det så tänker inte skriva om det. It's written all over my Facebook! Hoppas verkligen finna en lösning. Och för övrigt så har jag inte fått något svar ifrån Fritidsresor. I korta drag, idag har varit en skit dag!

Njut lite av låten nu istället! Robert har lyckats tåra mina ögon igen med sin sköra röst. "tAKiDA in our hearts 4-ever" - som en vän sa till mig en gång.




Ps: Skivorna kom idag. InFlames var ochså jävligt bra! Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0