"Like a shadow floats in the rain…"

Idag var jag och Jessica på bio i Uppsala, kollade på X-men first class. I love it! På vägen dit, och hem, lyssnade vi på tAKiDAs nya skiva. Några favoriter har jag nog skaffat mig redan. Beställde hem skivan bums när jag kom hem. Som vanligt när jag ska köpa, beställa, kolla på någonting blir det ofta någonting mer. Så klickade hem In Flames senaste också när jag ändå var i farten. Har ingen aning om vad det är på den, men är ganska säker på att det kommer vara bra.

Jag insåg det när jag sökte på In Flames att jag har varit orättvis. Jag domderade för Jessica i bilen  att jag aaaaldrig skulle kunna ladda ner tAKiDAs musik, att jag är tvungen att köpa skivan. Vi har ju trots allt en historia tillsammans. ;o) Men In Flames då? Hur många skivor har jag med dom? 0+0=0. Jag insåg ganska snart att jag skulle bli ruinerad om jag köpte alla deras skivor nu, så jag börjar med den senaste och går bakåt. Jodå, jag ska ha alla! Senare i mitt liv.


När den har anlänt blir jag nog kär på nytt. "tAKiDA in our hearts 4-ever", som en vän sa till mig en gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0