Myspys

Helgen har varit toppen! I fredags var jag ut med mina systrar. Middag och bowling på O'learys i Kista (bilder kommer senare). Vi avslutade kvällen med ett glas vin på Skybar. Lina och Elin var inte så impade. Tror nästan att höjdpunkten för kvällen var på T-centralen vi skrattade så tårarna sprutade.

Lördagen och söndagen spenderade jag hos Camilla ute på landet. Vi har haft det så himla mysigt, även fast jag var tvungen att kolla på melodifestivalen(!). I lördags var vi ut och tog en promenad på Valloxen. Det var inte plogat så det blev en väldigt kort promenad. Senare blev det en liten ridtur, så mysigt att pulsa i djupsnon i skogen. Idag vaknade jag upp ensam i huset, bortsätt ifrån alla djur då. Jag och Omega låg och drog os ett tag på soffan. Efter en stunds övervägande, med huvudvärk och snor i näsan, tog vi oss ut i stallet. Jag mockade, mata hästarna, fyllde på vatten och skottade trappen upp till stallet. Det var riktigt skönt att bara pyssla ute i solen.

På kvällen åkte vi över till Anja och Esa. Camilla och Esa mekade bil medan jag och Anja satt inne och drack the och åt peparkakor. Trevligt, trevligt. Sen tog jag Tommys bil och körde den till honom o h han skjutsade mig till Märsta innan han åkte på bandyträning.

En väldigt bra helg har det varit vill jag lova. Och min kille Brolle gick ju vidare i melodifestivalen också. ;o)




















































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0