Unreal

Det känns så overkligt att se filmklippen ifrån Christchurch. Känns som det är taget ut en actionfilm. För mindre än ett år sedan vandrade jag på de där gatorna, stod där på torget och tittade på katedralen. Och nu är den i bitar. Det känns så olustigt att se hur den bara faller isär. Jag vet inte hur många filmklipp jag kollat på nu och bara gråtit men jag kan inte sluta. För innerst inne så hoppas man på att det ska komma en sluttext. Jag vill inte att det ska vara på riktigt!

Skickade ett mail till min hostmum det första jag gjorde när jag fick höra nyheten. Hon har ju hennes föräldrar och syster med familj i Chch. Tack och lov var de ok! Men vad jag förstod det som så hade de varit tvugna att lämna sitt hus. Usch, riktigt hemskt tycker jag att det är. Alla mina tankar går ut till folket i Chch! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0