Perfekt söndag

Vaknade upp på Larsas soffa vid 11 tiden, låg och drog någon timma. Sen kom Larsa med frukost på sängen (fast soffan då) och vi kollade på något program där de bygde om bilar och efter det djurkanalen. Älskar djurprogram! Vid 13.30 begav vi oss mot Gränby och Almtunas hemmarink. Lillebror hade match. Vings vann med 3-2 och lillebror gjorde mål! Oh så stolt jag blev. Han har aldrig gjort mål förut när ja varit och tittat. Jätte stolt storasyster! Efter hockeyn körde jag hem Larsa och sen vidare till Timmerbol. Lillebror och Jonas kom hem med tacos. Det gjorde lillebror till hjälte två gånger idag. Han fick en stor kram och pussar av sin mellan-storasyster (vilket är jag). Tror han blev jätte glad för det. Haha…

Kvällen avslutades med mys på Emilsjögrensväg. Härligt med lite Camilla-tid. Hade inte träffat henne sen juldagen(!). Nu har vi planer för framtiden. Har pratat drömmar, boende och barn. Jag vet… men jag kanske har ångrat mig! Vi får se, hittar jag en smart, snygg, musikalisk man, med ett bra jobb, så kanske det blir något. Men som ni förstår så kommer han inte bli lätt att finna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0