Så var det gjort

Sa upp mig idag ifrån mitt jobb. Tack och hej blev det där. No hard feelings, men enough is enough. Nu ska jag bli dagisfröken igen. Har fått ett vik på mammas jobb. Ska bli jätte kul faktiskt. Fast dagisfröken får man inte säga så mamma hör det, så det är alltså barnskötare jag ska bli. Tycker dock att dagisfröken låter gulligare. Fröken Moa.

Var på hockey idag igen. Vings spöade Almtuna hemma den här gången. Helt sjukt spännande match. Och väldigt bra skiva spelade dom också. (Inte så att det var jag som brännt den eller så ;oP)

Imorgon ska jag äntligen få träffa min bejb! Har inte sett henne på helt sjukt länge. Känns som vi har massor att ta igen. Och det känns som att en hårsalong är helt rätt ställe för massa chitchat. Helle ska klippa håret på mig också. Blir liksom dubelt bra imorgon. Så ska jag köra brumbrum-turbo-bil till Uppsala också. Älskar att köra mammas bil! Imorgon blir alltså en fruktansvärt bra dag, jag längtar redan!

Nu blir det Meet Joe Black tills ögonlocken trillar ner.


Muuums!!

Kommentarer
Postat av: mammi : )

Mammi säger att de räcker om barnen säger namnet, typ Moa i ditt fall, typ Yvve i mitt : ) Andra ord för dagis fröken, barnskötare= pedagog rätt å slätt. På våran förskola, dagis ; ) Puss mammi.

2011-01-19 @ 19:33:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0