Tutt-bullar

Jag som skulle börja mitt nya liv. Vara nyttig och så, ni vet. I samma veva bestämmer sig min roomie för att hon vill bli konditor. Nu har hon påbörjat någon slags övningsperiod - hon bara bakar och bakar. För några dagar sedan bakade hon muffins. Jätte goda! I förrgår kom jag hem till doften av vaniljbullar. Dom blev tydligen inte tillräckligt bra (tyckte Angelica) så igår bakade hon nya. Så perfekta! Och med mer vaniljkräm den här gången. Jag kommer bli tjock mina vänner, jätte tjock!

Muuuummss!!

Kommentarer
Postat av: mammi

Ååå, sånna goa <3<3

2011-01-23 @ 11:21:13
Postat av: janallan

jag kan tänka mig att solidariskt hjälpa till med provsmakningen,så du slipper något gram(kilogram)

2011-01-23 @ 17:08:29
Postat av: Moa..

Pappa, du e väl för fin. =o) Snällt att du ställer upp för din dotter!

2011-01-25 @ 02:00:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0