Min lilla lillesyster!

För hon har tagit studenten, fy fan vad hon är bra!

Idag har varit en helt fantastisk dag. Min älskade lillasyster har tagit studenten och dagen har varit fullspäckad av lycka. Jag är en väldigt stolt storasyster vill jag lova. Och så vacker hon var (är för det mesta men extra speciellt mycket idag). Jag blev tårögd när jag såg henne komma springande med visselpipan i högsta hugg. Att se hela klassen hoppandes uppe på falket i takt, och otakt, till musiken får än att minnas. Jag minns min student så väl fastän det var sju år sedan (!)

Storasysterm, jag, lillebror och Elina kompis Amanda väntade medans de var iväg på flaket. Vi passade på att åke till Donken en sväng och sedan pimpa bilen. Hela vägen hem dunkade vi musik i bilen och när vi närmande oss Timmerbol så satte sig Elin ut genom rutan. Hon fick ett väldigt fint mottagande av familjen där hemma. Vi åt väldigt god mat och fika. Farmor höll ett väldigt fint tal som fick mig att bli tårögd än en gång.

Dagar som denna älskar jag att vara hemma. Just idag hade jag inte velat vara någon annanstans på detta klot än just här. Tack min älskade familj! Det är ni som håller mig flytande. <3

Kommentarer
Postat av: Mammi

Tack själv Moa. Vad skulle vi vara utan en del av dig? Och du skriver så bra,( men i dag har du slirat lite på tangenterna tror ja : )) Puss Mammi

2011-06-26 @ 11:12:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0