Bästa barnen!

Jag är världens stoltaste moster. När jag är med min systers barn så känner jag att jag skulle kunna ha ett helt fotbollslag, om det fanns garanti för att de skulle bli precis som dom. Nu finns ju tyvärr inte den garantin, och med tanke på hur jag var som barn, och är nu med, så är nog risken ganska stor att jag skulle få vildar. Så det blir inget!

Jag blir nästan tårögd över hur fina de är. Gotte, stackars lillen mådde inte alls bra idag och ändå är han så lätt att ha att göra med. Bara man sjunger och skojar lite med honom så skrattar han. Världens goaste bejbis. När jag kollar på Albin så smälter jag, han är ju så söt bara att se på (ja det är dom ju alla, men nu berättar jag om Abbe här) och när han säger moster på det där gulliga sättet så smälter jag. "Moster får jag kolla på tv?" – Ja! De får du, ta en godisbit också. Haha... Nejdå så lättsmält är jag inte. Men han är så söt och så hjälpsam. Allt man ber honom om gör han! Och Emmie är världens bästa storasyster (näst efter min då förstås). Hon tar så bra hand om Gotte, och Abbe med, men mest Gottfrid. Hon har blivit så stor och jätte bra på piano har hon blivit. Jag blev superstolt när jag hjälpte henne med läxan också, hon är så duktig.

Alla är de mina ögonstenar och jag älskar dom av hela mitt hjärta och mer där till. De är så fina på alla sätt och vis! Jag blir verkligen glad och mår så bra av att vara med dem. Sen är det även kul att få hoppa in och hjälpa till. Känns bra när man känner sig behövd.

Har även fått lite andra glada nyheter idag! De håller jag dock för mig själv, tills jag vet lite mer. ;o)

Puss på er finingar!

Kommentarer
Postat av: Yvve ; )

Puss på dig hemliga tjej, du är också så fin, har en gullig min/ Mammi ; )

2011-03-15 @ 19:39:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0