Cool

Ojojoj... Får jag ta på mig själv? Ja det får jag. Jag har nämligen införskaffat så coola grejer. Hade inte alls några planer på att shoppa idag. Jag skulle in till stan för ett seminarium för studier utomlands. Har lite planer på Australien, men det blir nästa år i så fall. Har ju som ni inte vet, men snart berättar jag, lite andra planer för det här året. ;o)



Hur som, jag hade lite tid att döda inne i stan innan det började. Ett par gummistövlar har jag länge tänkt på att införskaffa, så det skulle jag titta på. Ur & Penn har rea på klockor, och det kan man ju aldrig få för mycket av. Jag som är så punktlig (det vet min familj *host host*). Jag blev helt kär i en klocka jag såg och 10 minuter senare blev den min! Det slank även med ett halsband. ;o) Det var rea på dem med. Efter Ur & Penn så gled jag vidare till H&M där blev jag nio linnen rikare. Behövde faktiskt linnen, kanske inte nio men ändå. Det var på Din Sko jag hittade mina stövlar. Leopardmönstrade. ;o)



Hann även med en sväng på Indiska där vet jag inte riktigt vad som hände. Köpte mig ett par sebramönstrade solglasögon. Coolt, tänkte jag. På festival är dom ju klockrena. Nu har ju inte jag någon festival inbokad i sommar, men man vet aldrig. Vet inte om jag kommer att använda dem till vardags. Om inte så är inte 60 kronor så mycket att grubbla över. Vid kassan lyckades jag rycka till mig en påse med lösthe också. Det kan man ju aldrig få för mycket av. ;o)

Too cool to be true. =oP

Kommentarer
Postat av: Annica

Fan vad jag saknar dig nu Moa, du är fan ascool! Jag klämmer in ett extra fan! Fan! :P

2011-03-28 @ 02:51:36
URL: http://aliasponny.blogspot.com
Postat av: Annica

Dessutom älskar jag din smak i klockor! Det är lite av en fetisch för mig med :)

2011-03-28 @ 02:52:32
Postat av: Moa..

Annica jag saknar dig me! Du e alltid cool!!

2011-04-04 @ 11:51:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0