Ny avdelning

Imorgon börjar jag på en annan avdelning på förskolan. Känns lite konstigt att jag inte kommer träffa "mina trollungar" imorgon. Istället kommer jag hänga med yngre barn som förmodligen kommer vara jätte blyga för mig. Kommer med all säkerhet inte få några kramar imorgon. =o( Men jag får ju jobba med min systeryster iallafall, det ska bli jätte roligt! Kanske hon ger mig en kram. ;o)

Efter jobbet ska jag leka mamma. Haha... Ne men jag ska ta hand om systerysters barn. Moster Moa ska hämta Fridde på hans förskola och Abbe i hans förskoleklass(?). Emmie tar sig ju hem själv. Sen blir det till att laga mat, leka och natta.

Nu är det väl egentligen dags att natta mig själv. Ska lägga mig ner i sängen och invänta John Blund. Eller så slår jag igång en film och låter ögonlocken falla när det är dags.

Kommentarer
Postat av: Mia Petersson

Goddag! vad rolig dina poster verkar vara! lär verkligen att läsa dina inlägg lite mer! :) Ha en kul helg =P

2011-06-28 @ 10:10:03
URL: http://jade.se/reseerbjudanden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0