Tiden går fort när man har roligt

Den här veckan är sista veckan för mig med mina busungar på förskolan. Det känns lite hårt faktiskt. Okej jag ljög, det känns fruktansvärt! Tänk att det bara är fyra dagar kvar med dessa små charmtroll. De som skänker mig så mycket lycka, skratt och glädje. Visst det finns dagar jag velat slita håret av mig i ren ilska. Men det glöms bort i slutet av dagen när man får den där värmande kramen innan man går hem. Åh vad jag kommer att sakna mina busfrön! Visst jag kommer säkert få plats på en annan avdelning, men det blir inte alls samma sak. Det vet jag säkert. Det är en väääldigt speciell grupp vi har på min avdelning. <3


Kommentarer
Postat av: Yvve

Gulle dig<3<3<3 Tur att du hälsade på oss i dag, för barnen längtar efter dig också, de märkte du säkert ; )

2011-03-15 @ 19:49:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0