Tvättstugan

Vilket helvete tvättstugan är alltså. När man väl lyckats fått en tid så är såklart torktummlaren sönder. Jag blir så less! Jag som skulle tvätta min jacka. Men icke. Det får väl bli till nästa vinter istället. Nästa lediga tid är på lördag. Vem fan tvättar på en lördag?! Nej, precis, ingen. Därför finns det tid då. Suck! Och man kan ju inte tvätta all tvätt heller eftersom inte allt får plats i torkskåpet. Jag la i två maskiner, så blev jag av med toppen på tvättkorgen. Så nu har jag bara en full tvättkorg (utan topp) att tvätta. Dubbel suck! Anledningen till att tumlaren är paj är för att den började brinna idag. Så det luktar ju bränt i hela tvättstugan också. Luktar det så om mina kläder sen när jag är klar där nere kastar jag ut skiten. Jag antar att det är nån jävel som inte tagit bort luddet! Ojoj... Jag låter som en sur tvättstugetant. Känner mig som en också. Så ja, jag antar väl att jag är det då.

Snart kommer Jessica hit och då blir det Zumba av. Känner dock inte alls för det. Är både trött och har ont i huvudet. Tror dock att det går över när hon kommer. Vägrar ställa in! Nu jävlar ska vi bli fit! ;o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0