Don't know what to feel

För här kommer alla känslorna på en och samma gång… Do I really have to say more?

Idag var jag med Jamals mamma på hennes jobb i Shateela camp. Hon jobbar på något kvinnocenter av något slag vad jag förstod det som. Hon lagade mat jag rökte och drack arabiskt kaffe. Det kom in massa arabiska kvinnor och pratade. Jag förstod inte så mycket (läs inget alls) eftersom det var på arabiska. Det är så gulligt hur de försöker kommunicera med fåtal engelska ord och resten på arabiska. Jag nickar instämmande o säget aaah, mhm, aha... Det funkar. Efter vi ätit på centret gick vi hem. Jamals mamma lagade mera mat och vi åt igen. Efteråt åkte jag och träffade Rabia…

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0