Mint lemonade

Grattis alla Barcelona fans. 3-1, bra jobbat. Själv hejade jag på Manchester United, bara för att alla andra hejade på Barcelona. Är dock inte så speciellt ledsen över att de förlorade. Jag hade en ny fotbollsupplevelse idag. För det första pratade komentatorena arabiska, Barcelona och Manchester United var väl ungefär det jag snappade förstod, och yalla förståss. Och aldrig tidigare har jag druckit mint lemonad till fotbollen. Oftast är väl öl det som hör till. Iallafall i min värld.

En av männen som var med frågade varför jag inet var mer involverad i matchen, jag sa att inget av lagen var egentligen mitt. Då frågade han vilket mitt lag var och jag svarade att det var ett svenskt lag. Vilket undrade han då. Djurgården.

"Never herd of it", var hans kommentar då. Konstigt?! Jag som trodde Djurgården var as stort här i Libanon. Hahaha... Not!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0