Oceans 11

Så var det dags för Banditkryssning igen. Kan inte påstå att jag är über taggad. Det enda som snurrar i mitt huvud nu är Libanon. Jag längtar så sjukt mycket samtidigt som det känns overkligt att jag faktiskt kommer att vara där efter helgen. Det kom så plötsligt. Nog för att jag är "känd" för att vara impulsiv, men det här förvånat tillochmed mig! I måndags var jag uttråkad och kollade resor i tisdags började jag prata lite smått med en kompis i Beirut om att jag kanske, eventuellt, skulle komma... Sedan ringde jag libanesiska ambassaden och hörde om man kunde komma in i landet med provisoriskt pass. I onsdags fixade jag ett nytt pass och bokade biljetten. Kom nyss på att jag förmodligen måste införskaffa en ny kamera. Måste ta massa-super-duper-yper många bilder! Vet inte riktigt vart jag ska klämma in det?

Men ja... Banditkryssning var det ja! Hmm... Har inget att säga om den saken faktiskt. Kul att Dead by April ska spela. =o) "Losing you" har man ju ylat sig hes till ett antal gånger. ;o) Men så är det väl typ den enda låt jag hört med bandet. Skulle vara några fler helt okej band tror jag. Fast jag lyckas för det mesta missa banden. =o/

Skepp o'hoj!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0