Snart är det över

Två veckor går så fruktansvärt fort ibland. Känns jätte jobbigt att jag bara har två dagar kvar här. =o( Nu är jag tillbaka i Beirut och det känns både bra och dåligt. Bra för att jag får träffa Jamal och hennes familj igen. Dåligt för att jag har två dagar kvar i Libanon men kommer inte träffa Samar och hennes familj någe mer. Hennes bror Hamode började gråta när jag skulle fara. Och sedan var det Babas tur. =o( Jag gillar inte att ta farväl. Fast jag har lovat alla att det inte kommer dröja tre år innan jag kommer tillbaka igen.

Ikväll har jag hängt med Jamals systrar hemma hos hennes äldsta syster, Zenab. Ätit majskolv, druckit the och rökt ageele. Funderar på att köpa med mig en vattenpipa hem. Aaahh!! Vad jag kommer att sakna det här. Men som sagt, jag är snart tillbaka igen. =O)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0