Snart far jag igen!

Kryssningen var jätte bra. Jag träffade alla jag stämt träff med och såg nästan alla band som uppträdde. De brukar ju inte hända allt för ofta på dessa Banditkryssningar. Den här var faktskt riktigt lyckad! Nu är det förflutet och jag blickar frammåt mot mitt nästa äventyr. Libanon på måndag och jag är så sjukt taggad. Som jag längtar! På måndag vid den här tiden ligger jag antingen och sussar på mitt hotellrum i centrala Beirut. Eller så är jag ute och upplever det fantastiska nattlivet som staden har att erbjuda. Kanske firar med en small vegetarian pizza från Barbar. Känns helt overkligt att jag snart är där. Det rusar i kroppen när jag tänker på det.



Älskade Libanon snart ses vi igen! Bilden är tagen från Tripoli castle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0