Halvledig

Idag hade jag bara Bamsarna till klockan 12 och där slutade min arbetsdag. Kändes jätte konstigt att lämna kvar mina kolleger efter lunch. Men ack så skönt det var att gå hem. Tog en liten omväg och gick längs med vattnet. Tror att jag skulle kunna vänja mig med detta. Idag har jag bara tagit det lugnt. Har spenderat hela min lediga tid vid poolen där vi bor. Jag var tillochmed så modig att jag simmade några längder, helt själv! Eller helt själv var jag inte, det var ett pensionärpar som hoppade i. Nu sitter vi på kinarestaurangen som ligger precis nedanför oss och jag funderar på att gå hem snart och kolla på The Vampire Diaries. Har två avsnitt! Just ja, jag ska hänga min tvätt också. Så man gjort lite nytta idag.

Idag har det varit 31°C och strålande sol. Men inte fan är jag brun för det! Oh well...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0