Lögn

Jag har ljugit. Det är imorgon, måndag, som barnen kommer. Eller jo, de kom till hotellet idag, men de kommer till klubben imorgon. Så en halv lögn kan man väl säga då.

Annars rullar det på. Idag har vi varit och planerat inför de kommande veckorna. Väntar med spänning inför morgondagen. Har även "fått" en bil idag. Jag och tre andra tjejer i mitt team har en gemensam bil. Jag körde för första gången idag. Det gick bra, ingen dog.

Vet inte riktigt hur mycket batteri jag har kvar på datorn, så jag rundar av det här inlägget lite snabbt.

Puss hej.

Kommentarer
Postat av: janallan

Det är så roligt att läsa din blogg!Du verkar så glad och positiv och seriös om ditt nya jobb.Riktigt inspirerande faktiskt!

Hoppas det går bra idag med dina första gäster.

2011-10-10 @ 10:19:33
Postat av: Mammi

Puss hej, fina tjej! Hoppas allt blev bra, med barnen. Och det tror/ vet ja ju :) du är ju så klok och bra på det där med barn <3 Nu blir de lite allvar... KÖR försiktigt, och låt ingen köra in i dig! Puss Mammi.

2011-10-11 @ 07:04:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0