Superdansarna

Det må jag säga, jag och min roomie Sandra ägde igår. Nog för att det kan låta fjortis att använda ordet ägde, men det var precis det vi gjorde. Efter en lång och hård, väldigt hård, arbetsvecka tog vi oss en välförtjänt utekväll. Vi sprang gata upp och gata ner mellan barerna, pubarna och klubbarna. Min söta Sandra dansade fram som en ballerina. En väldigt snabb sådan. Efter ett skede så hamnade vi på en sådan där "slampig" klubb pyntad med strippstång och runda platåer på dansgovet med stänger runt - som upplagt för lite mer utmanande dans. Ha! Det kunde ju dom gärna få tro. Sandra och jag bjöd på en helt annan show. Vi tog plats i en av platå-ringarna. Jag högstadie-rejvade, huvet flög, armarna flög och benen stampade som aldrig förr. Sandra for upp och ner, runt, hit och dit. Vi dansade så vi blev helt svettiga. Vi hade så sjukt kul!

Idag har jag någon så fruktansvärd träningsvärk i benen men det helt klart värt det. Har även jobbat på en av mina fobier idag. Jag har badat i våran pool. Lite smått paniksalgen var jag i början, efter ett tag var jag så pass avslappnad att jag vågade mig på att flyta en stund på rygg. En väldigt liten stund, fast ett stort framsteg. Bra Moa! *Klappar mig själv på axeln* Efter flera dopp så hade jag bara några hajspaningar, annars var jag ganska coollugn.

De här två dagarna har varit helt sjukt bra. Jobbet orkar jag faktiskt inte prata om just nu. Det får bli en annan gång.

Kommentarer
Postat av: Mammi

<3 <3 <3

2011-10-14 @ 19:44:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0