Börjar kännas i kroppen

Nu börjar jag få resfeber tror jag. Inte för själva resan, utan mer för att det här blir en helt ny utmaning i mitt liv. Jag har fått schema för kursen, namn på hotellen vi ska bo på, info om, ja allt möjligt. Det är nu bara en vacka kvar tills jag lämnar er. Flyger förs ner till Göteborg på måndag, tisdag sitter jag på planet påväg till Gran Canaria och på onsdag börjar kursen. Tio dagar efter det far jag någon annanstans, jag har ingen aning om vart! Pirrigt, ja det kan man lugnt säga.

Helgen har jag spenderat på ön (udden) där Adam jobbat hela sommaren. Sista helgen med "gänget" liksom. Det kändes lite sorgset idag när jag sa hejdå till mina killar. Även om de för det mesta mobbar mig, retas och bara är allmänt irriterande så älskar jag ju dom. Tokigt, men sant.

Gaaah, får mest panik över att jag inte har någon aning om vad jag ska packa med mig. Men paniken får jag skjuta upp till senare. Nu ska jag glo på Animal Planet med Larsa.

Tack och hej - resefeber-tjej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0