Det lilla

Det gäller att uppskatta det lilla som livet erbjuder också. Jag tänkte på det när jag åkte hem i bilen efter en lång dag. Jo den var lång på riktigt. Åkte hem vid 19.15 ifrån kontoret. Hur som. Jag hatar att inte lyssna på musik i bilen. Men jag ogillar även väldigt mycket dålig musik och det är nästan värst när det brusar. Så i rondellen efter att ha flippat runt på alla kanalerna cirka 20 gånger. Så vips! Ur högtalarna kommer "Breakfast at Tiffanys". Lycka! Minst sagt.

Nu sitter jag på Sportbaren nere på gatan, med en nyfunnen vän. Dricker en kall och hoppas på att få beställa mat. Gärna idag. Men Spanien, vad ska man säga; mañana mañana…

Kommentarer
Postat av: Mammi

<3<3<3

2012-02-17 @ 21:20:13
Postat av: Mammi

<3<3<3

2012-02-17 @ 21:20:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0