Turkland

Idag fick jag reda på min sommar destination. Bodrum, Turkiet. Det kommer bli awesome! Känns lite konstigt att man ska vara här i tre månader till. Nu har man ju bara tankarna där borta. Men det är mycket som ska fixas innan jag kan åka. Visum, som måste göras personligen på ambasaden. Så en Stockholmsresa vore på sin plats.

Nu ska jag försöka "släppa" Turkiet och leva i nuet. Ingenting jag lyckats med tidigare, då mina tankar alltid är på vift någon annanstans. Jag ska iallafall försöka njuta så mycket som möjligt av tiden som är kvar här med mina vänner. Teneriffa har fortfarande mycket kvar att ge. Och nog är jag inte redo att lämna den här ön än.

Ikväll blir det till att fira lite med utgång. Tror dock inte att jag blir så långvarig. Det är en dag imorgon också. Haha... Var bara tvungen att skriva så för att det lät så vuxet. Den sista tiden här ska jag verkligen kämpa för att få upp scorsen på vårt hotell. När jag lämnar landet ska jag lämna det med huvudet högt!

"Svenska flicka söt som sockerdricka." - valfri turk som säljer oäkta märkeskläder.

Kommentarer
Postat av: Mammi

Kanske fantastiska Pelle ; )

2012-01-25 @ 22:29:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0