Himlen väntar

Mamma skickade sms idag. Min största idol och förebild har bestämt sig för att gå vidare. Hon var fortfarande vid liv när jag ringde men jag tror inte hon vaknar imorgon bitti. Jag är såklart väldigt ledsen, men det känns som att om man levt i 97 år så är man nog redo för det som väntar på andra sidan. Känns dock väldigt jobbigt att jag inte är hemma i Sverige. Men har Dagny bestämt sig så har hon. Hon hade frågat mamma om hon trodde det var kö till himlen. Jag är helt säker på att Daggan har v.i.p. Så många som väntar på henne där uppe. Vilken tillställning det kommer bli!
Jag ska inte säga farväl än... dom längtar nog efter dig där uppe.

Kommentarer
Postat av: Mammi

Ja du Moa, jag har haft en lika rolig dag med Dagny i dag. Hon sa så mycket roliga saker varje gång hon tittade upp. Hon tittade på mig också när hon vaknade och sa, Hej... va fan ja skulle ju inte vakna... jaha då får ja somna om nu då! Men när jag gick så lovade hon att vakna igen när jag kommer, vi får se, hon drack inget i dag... hon har bestämt sig <3<3<3 Puss

2012-07-09 @ 22:24:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0