Nära anhörig

Nä du Daggan. Vi var tydligen inte tillräckligt nära anhöriga. =o( Känns jävligt skit när man ringer försäkringsbolaget och får det till svar. "Tyvärr räknas inte hon som nära anhörig…" Vem fan bestämmer termerna för nära anhörig? Det är väl bäst att börja spara pengar nu om någon annan skulle trilla av pinnen medans man jobbar utomlands. En biljettjävel hem till Sverige kostar cirka 4000 (om man kan tänka sig att mellanlanda i Riga med en transport tid på 11 timmar)! Det är fan halva min lön! Arg, ledsen, besviken och jävligt pissförbannad kan man säga att jag är. Jag skulle lifta till Sverige om det så skulle behövas. Jag ska på din begravning Dagny! Så är det bara. Inte för att det kanske spelar så stor roll för dig. Men jag behöver det, för mig spelar det väldigt stor roll.
 
Det är tur att man har en familj som ställer upp. Vi har aldrig varit rika men min mamma kan på något vis trolla med knäna. =o) Och min fantastiska pappa han är bra han! Synd att jag är så dålig på att hålla kontakten när jag är borta. Men nog vet dom allt att jag älskar dom! Man tänker lite extra mycket på sin familj när man är nere. Jag hade så gärna velat vara med dom just nu. <3

Kommentarer
Postat av: Mammi

Hej Moa. Jag vet hon är inte min nära annhöriga heller fast hon är/var som den farmor som jag aldrig har haft :( Tänkte att jag kunde få ut några dagar på jobbet, men som sagt de går nog inte, ska prata med Daily får se hur de går. <3 <3 <3

2012-07-19 @ 22:02:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0